.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند. شکار گربه لیفان سوار با شلیک گلوله!
با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند میلاد مرغی که در نقاط مختلف مشهد، گوشی قاپی می‌کردند، دستگیر شدند.(ادامه)
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. کدامیک از فرماندهان نظامی به عیددیدنی قالیباف رفتند؟ +عکس
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. امثال طبری وسط بازار تهران شلاق بخورند بسیاری از مفاسد شکل نمی‌گیرد
شمال نیوز : معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.(ادامه)
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است. معاون هماهنگ کننده کل سپاه: برخورد با امثال طبری مطالبه ماست
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت:‌ در موضوع عفاف و حجاب، توجه مردم هم بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. اما، اگر یک برآورد دقیقی بخواهیم انجام دهیم حل این مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بر عهده دستگاه‌های فرهنگی کشور است.(ادامه)
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است. سخن حسین شریعتمداری اینبار با دستیار رئیس‌جمهور!
ضمن احترام به این خواهر گرامی و با عرض پوزش باید گفت؛ استناد ایشان به اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی «بلا وجه» و بیرون از ضوابط و معیارهای حقوقی است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود / فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود. (ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است. کیفرخواست دو فرانسوی به اتهام جاسوسی صادر شده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پیام مکتب شهید سلیمانی برای امروز و آینده عدم تحمل ظلم و بی عدالتی در حق همه انسان‌ها است.(ادامه)
سردار نقدی: کومله‌ها دختر ۱۷ ساله را زنده به گور کرده بودند
معاون هماهنگ کننده سپاه در ساری گفت: کومله‌ها اوائل انقلاب، دختر ۱۷ ساله سنندجی را زنده به گور کردند.(ادامه)
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند. هفت نکته سردار نقدی درباره مرگ مهسا امینی
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.(ادامه)
ساری- مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: دومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه استان در ساری برگزار می شود. یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور در مازندران برگزار می شود
ساری- مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: دومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه استان در ساری برگزار می شود.(ادامه)
برگزاری یادواره شهدای رسانه کشور و مازندران در هفته بسیج
رئیس بسیج رسانه مازندران از برگزاری یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه مازندران در هفته بسیج خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند. ۹۰ درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بوده اند!
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند.(ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
محرومیت ۱۰ باشگاه فوتبال از ثبت بازیکن جدید
کمیته انضباطی، ۱۰ باشگاه فوتبال را از ثبت نام بازیکن جدید محکوم کرد.(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در استان خبر داد که با جعل اسناد و وعده تسهیلات کلان ۵۰ هزار میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کردند. انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در استان خبر داد که با جعل اسناد و وعده تسهیلات کلان ۵۰ هزار میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کردند.(ادامه)
متلاشی شدن باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شذن باند جرایم سازمان یافته اقتصادی با ۵۰ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
کمیته استیناف بازگشت قلعه‌نویی را تایید کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رای تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان را اعلام کرد. (ادامه)

نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد! نقدی بر مواضع کدیور(يادداشت)
نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد!(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:تزریق واکسن کرونا این هفته با سرعت بیشتری در مازندران انجام می‌شود.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد .... رقابت اصلی حول محور رئیسی ، قالیباف و علی لاریجانی است / اصلاح طلبان می‌ترسند و می گویند برادرم آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد ....(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، اما کسی هول نشده است، خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: همه ما ۷ ساله منتظریم کاری انجام بدهید ....(خبر)
(ادامه)
دستگیری اعضای باند قمار و شرط‌بندی با گردش مالی ۴۰ میلیارد تومانی
رئیس پلیس فتا ناجا گفت: افرادی که با راه اندازی سایت‌های شرط‌بندی و تبلیغ آن در کانال‌های تلگرامی جوانان و نوجوانان را فریب می دادند توسط پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.